2D sıralı tabanlı macera oyunu
Yıldızlar Denizi Sabotage Studio tarafından geliştirilen tek oyunculu bir macera oyunudur. Bu vuçlu RPG'de, oyuncular kötü bir simyacı tarafından yaratılan canavarlarla dolu bir dünyaya bırakılacaklar. İki çocuk, mistik güçler ile kutsanmış olarak kaosa son verecekler. Bu oyun PC ve oyun konsollarında mevcuttur.
Octopath Traveler veya Chrono Trigger gibi, Yıldızlar Denizi, oyunculardan hızlı düşünme ve taktikler gerektiren stratejik bir oyun deneyimi sunmaktadır. Türdeki klasik başlıklardan ilham alarak, aynı zamanda piksel sanatı grafikleri ile tasarlanmış ve öncülerine bir tür saygı duruşu niteliğindedir.
Güneş ve Ayın Çocukları
Yıldızlar Denizi, her türlü ölümcül yaratık ve canavarla dolu mistik bir dünyada geçiyor ve bu yaratıklar Et Yapan adlı bir simyacı tarafından çağrıldı. Hikaye, Güneş ve Ayın gücüyle kutsanmış iki Gündönümü Çocuğu etrafında dönüyor. Bir kez hediyelerini birleştirdiklerinde, bu oyundaki toprakları kurtarabilecek tek güç olan Güneş Tutulması Büyüsüni gerçekleştirebilecekler.
Böylece, Gündönümü Çocuklarına güçlerini ustalaşmaları ve dünyayı kurtarmaları için yardım ederken ülke boyunca bir macera başlıyor. Oyun, çoklu karakter kombinasyonları yapmanıza ve düşman hareketlerini ve saldırılarını karşılamak için benzersiz bir kilit sistemi sunarak etkileyici sıralı tabanlı savaşlar içeriyor. Geniş bir karakter kadrosu ile tanışın, hikayelerini öğrenin ve görevlerde bulunun, birden fazla hikaye akışı deneyimleyin.
Burada, yolculuğunuz boyunca platform zorlukları ile de karşılaşacaksınız; bunlar, onları çözmek ve aşmak için benzersiz yollar gerektirecek. Keşfedilecek gizli geçitler ve kontrol edilecek geniş yollar ile keşif kafa karıştırıcı hale gelebilir—özellikle de lineer tasarımlı zindan düzenlerine alışkın değilseniz. Bununla birlikte, zindanların karmaşık tasarımı, oyuncu için bir zorluk katmanı ekleyerek tamamladıklarında tatmin olmalarını sağlıyor.
Uyum sağla ve strateji geliştir
Oyunların en belirgin özelliklerinden biri sıralı tabanlı savaş sistemi. Geleneksel rastgele karşılaşmalara güvenmek yerine, düşmanlar açık dünyada görünür, böylece oyuncular ne zaman savaşacaklarına karar verebilir. Savaşta, savaş mekanikleri zamanlama, strateji ve yetenek karışımını talep ediyor. Oyuncular kombinasyon hareketleri yapabilir ve iyi zamanlanmış buton basışlarıyla düşman saldırılarını engelleyebilir veya karşılayabilir, bu da sıralı tabanlı oyunlarda genellikle eksik olan bir etkileşim katmanı ekliyor.
Oyun ayrıca, oyuncuların güçlü hareketleri kesmek için düşmanları doğru element saldırılarıyla dikkatlice hedeflemeleri gereken benzersiz bir kilit kırma sistemi tanıtıyor; bu da savaşlara derinlik ve zorluk katıyor, yeni başlayanları bunaltmadan. Ayrıca, işleri daha heyecanlı hale getirmek için geliştirici, savaş ve keşif zorluklarından bir nefes almak için Şanslar adlı şansa dayalı bir strateji mini oyunu tanıttı.
The Watchmaker tarafından yaratılan bu oyunda, oyuncular iki Kahraman kullanarak rakiplerinin tacının HP'sini sıfıra indirmeye çalışıyor, slot makinesi—bir ölçüde—maçın seyrini etkiliyor. Yine de, her şey sizin esneklik ve stratejik düşünme becerilerinize bağlı. Bu sadece tavernada oynanan oyun, iki mod içeriyor: Gündelik ve Şampiyon. İlk mod daha kolaydır, yeni başlayanların mekaniklerle tanışmasına yardımcı olur. İkincisi—diğer taraftan—oyunculara yerel şampiyonu yenmek için ödüller verir, ancak bunlar yalnızca bir kez elde edilebilir.
Ekinoksun Şafağı güncellemesi
Oyunun son güncellemesi olan Ekinoksun Şafağı'nda, önemli eklemelerden biri tam yerel işbirliği modu'dur; bu, üç oyuncuya kadar hikayeye birlikte katılma imkanı tanır. Bu mod, oyuncuların birlikte keşfederken eklenen strateji ve zamanlama koordinasyonu getiren yeni bir "İşbirliği Zamanlı Vuruşlar" savaş özelliği içerir. Savaş, her türle ilk karşılaşmalarında oyuncuların düşmanların belirli yeteneklerini kilitlemelerini gerektiren “Gizemli Kilitler”ın tanıtılmasıyla da güncellenmiştir.
Bu yeniden yapılandırılmış sistem, Kombinasyon Puanlarının artık savaşlar arasında taşınmasını sağlayarak oyunculara karşılaşmalar boyunca daha fazla esneklik ve taktiksel seçenek sunar. Prolog da yeniden tasarlandı, geri dönüş yapısı kaldırıldı. Oyuncular artık doğrudan ana karakterlerin çocukluklarıyla başlıyor; bu, onları hikayeye ve erken savaş deneyimlerine baştan daldırıyor. Bu arada, önemli bir hikaye anını geliştirmek için "Suda Yollar" başlıklı ek bir kısa film tanıtıldı. Bu sinematik ek, oyuncunun hikayeye katılımını derinleştirmek için tasarlandı.
Ayrıca, rekabetçi oyuncular için yeni Hız Koşucusu Modu kalıntısı, verimli oyun için özel olarak tasarlanmış özellikler içeriyor. Ayrıca, üç önceden ayarlanmış zorluk seviyesi tanıtıldı; yeni kalıntılar, hem zorluk seviyesini hem de kullanım kolaylığı özelliklerini ayarlamak için tasarlandı, farklı oyuncu tercihlerine hitap ediyor. Hatta gizli izleme papağanı kalıntısının artık gözden kaçan eşyaları ve zorlukları bulmaya yardımcı olmak için geliştirilmiş işlevselliği var. Ancak, oyun nostaljik bir RPG hikayesi sunsa da, bazı oyuncular karakter gelişiminin modern RPG'lerde beklenen derinliğe ulaşmadığını hissedebilir.
Klasiklere ilginç bir saygı duruşu
Eğer geçmişte sıra tabanlı RPG'ler oynayarak büyüdüyseniz ve bugün benzer bir deneyim yaşamak istiyorsanız, Sea of Stars bu nostalji ihtiyacını tatmin etmede iyi bir iş çıkaracaktır. Harika görünüyor ve ilginç bir hikaye ve eşit derecede ilginç bir oyun deneyimi sunuyor. Bu, RPG türüne kalpten bir aşk mektubu olup, bazı en güçlü hikayelerin pikseller ve sıra tabanlı savaşlar aracılığıyla anlatıldığını kanıtlıyor.













