2D sıralı tabanlı macera oyunu
Yıldızlar Denizi Sabotage Studio tarafından geliştirilen tek oyunculu macera oyunudur. Bu vuçlu RPG, oyuncuları kötü bir simyacı tarafından yaratılan canavarlarla dolu bir dünyaya bırakacak. İki çocuk, mistik güçler ile kutsanmış olarak kaosa son verecekler. Bu oyun PC ve oyun konsollarında mevcuttur.
Octopath Traveler veya Chrono Trigger gibi, Yıldızlar Denizi, oyunculardan hızlı düşünme ve taktikler gerektiren stratejik bir oyun deneyimi sunmaktadır. Türdeki klasik başlıklardan ilham alarak, aynı zamanda pikselli grafikler ile tasarlanmış ve öncülerine bir tür saygı duruşu niteliğindedir.
Güneş ve Ayın Çocukları
Sea of Stars, her türlü ölümcül yaratık ve Fleshmanser adlı bir simyacı tarafından çağrılan canavarlara sahip mistik bir dünyada geçiyor. Hikaye, Güneş ve Ayın gücüyle kutsanmış iki Gündönümü Çocuğu etrafında dönüyor. Bir kez hediyelerini birleştirdiklerinde, bu oyundaki toprakları kurtarabilecek tek güç olan Güneş Tutulması Büyüsüni gerçekleştirebilecekler.
Böylece, Gündönümü Çocukları'na güçlerini ustalaşmaları ve dünyayı kurtarmaları için yardım ederken ülke boyunca bir macera başlıyor. Oyun, oyuncuların çoklu karakter kombinasyonları gerçekleştirmesine ve düşman hareketleri ile saldırılarına karşı koymak için benzersiz bir kilit sistemi sunarak ilgi çekici sıralı tabanlı savaşlar içeriyor. Geniş bir karakter kadrosu ile tanışın, hikayelerini öğrenin ve görevler üstlenin, birden fazla hikaye yayını deneyimleyin.
Burada, yolculuğunuz boyunca platform zorlukları ile de karşılaşacaksınız; bunlar, onları çözmek ve aşmak için benzersiz yollar gerektirecek. Keşfedilecek gizli geçitler ve kontrol edilecek geniş yollar ile keşif karmaşık hale gelebilir—özellikle de lineer tasarıma sahip zindan düzenlerine alışkın değilseniz. Buna rağmen, zindanların karmaşık tasarımı, oyuncular için bir zorluk katmanı ekleyerek tamamlamanın tatmin edici olmasını sağlıyor.
Uyum sağla ve strateji geliştir
Oyunun en dikkat çekici özelliklerinden biri sıralı tabanlı savaş sistemi. Geleneksel rastgele karşılaşmalara güvenmek yerine, düşmanlar dış dünyada görünür, bu da oyuncuların ne zaman saldıracaklarını seçmelerine olanak tanır. Savaşta, savaş mekanikleri zamanlama, strateji ve beceri karışımını talep ediyor. Oyuncular kombinasyon hareketleri serbest bırakabilir ve iyi zamanlanmış tuş basımlarıyla düşman saldırılarını engelleyebilir veya karşılayabilir; bu da sıralı tabanlı oyunlarda genellikle eksik olan bir etkileşim katmanı ekliyor.
Oyun ayrıca, oyuncuların güçlü hareketleri kesmek için düşmanları doğru element saldırılarıyla dikkatlice hedeflemesi gereken benzersiz kilit kırma sistemini tanıtıyor, bu da savaşlara derinlik ve zorluk katıyor, yeni başlayanları bunaltmadan. Ayrıca, işleri daha heyecanlı hale getirmek için geliştirici, savaş ve keşif zorluklarından bir nefes almak için Wheels adlı şansa dayalı bir strateji mini oyunu tanıttı.
The Watchmaker tarafından yaratılan bu oyunda, oyuncular iki Kahraman kullanarak rakiplerinin tacının HP'sini sıfıra indirmeye çalışıyor; slot makinesi—bir ölçüde—maçın seyrini etkiliyor. Yine de, her şey sizin esneklik ve stratejik düşünme becerilerinize bağlı. Bu sadece tavernada oynanan oyun, iki mod içeriyor: Gündelik ve Şampiyon. İlki daha kolaydır, yeni başlayanların mekaniklerle tanışmasına yardımcı olur. İkincisi—diğer yandan—oyunculara yerel şampiyonu yenmek için ödüller verir, ancak bunlar yalnızca bir kez elde edilebilir.
Ekinoksun Şafağı güncellemesi
Oyunun son güncellemesi olan Ekinoksun Şafağı'nda, önemli eklemelerden biri tam yerel işbirliği modu'dur; bu, üç oyuncuya kadar hikayeye birlikte katılma imkanı sunar. Bu mod, oyuncuların birlikte keşfederken eklenen strateji ve zamanlama koordinasyonu getiren yeni bir "İşbirliği Zamanlı Vuruşlar" savaş özelliğini içerir. Savaş, her türle ilk karşılaşmalarında oyuncuların düşmanların belirli yeteneklerini kilitlemelerini gerektiren “Gizemli Kilitler”ın tanıtılmasıyla da geliştirilmiştir.
Bu yeniden yapılandırılmış sistem ayrıca Kombinasyon Puanlarının artık savaşlar arasında taşındığını garanti eder, bu da oyunculara karşılaşmalar arasında daha fazla esneklik ve taktik seçenekler sunar. Prolog da yeniden tasarlandı, geri dönüş yapısı kaldırıldı. Oyuncular artık doğrudan ana karakterlerin çocukluklarıyla başlar, onları anlatıya ve erken savaş deneyimlerine baştan daldırır. Bu arada, önemli bir hikaye anını geliştirmek için "Suda Yollar" adlı ek bir kesit sahnesi tanıtıldı. Bu sinematik ekleme, oyuncunun hikayeye katılımını derinleştirmek
Ayrıca, rekabetçi oyuncular için yeni Hız Koşucusu Modu kalıntısı, verimli oyun için özel olarak tasarlanmış özellikler içerir. Ayrıca, üç önceden ayarlanmış zorluk seviyesi tanıtıldı; yeni kalıntılar, hem zorluk seviyesini hem de kullanım kolaylığı özelliklerini ayarlamaya yönelik, farklı oyuncu tercihlerine hitap ediyor. Hatta gizli izleme papağanı kalıntısı artık gözden kaçan nesneleri ve zorlukları bulmalarına yardımcı olmak için geliştirilmiş bir işlevselliğe sahip. Ancak, oyun nostaljik bir RPG hikayesi sunsa da, bazı oyuncular karakter gelişiminin modern RPG'lerde beklenen derinliğe ulaşmadığını hissedebilirler.
Klasiklere ilginç bir saygı
Eğer geçmişte sıra tabanlı RPG'ler oynayarak büyüdüyseniz ve bugün benzer bir deneyim yaşamak istiyorsanız, Sea of Stars bu nostalji ihtiyacını tatmin etme konusunda iyi bir iş çıkaracak. Harika görünüyor ve ilginç bir hikaye ve eşit derecede ilginç bir oyun deneyimi sunuyor. Bu, RPG türüne kalpten bir aşk mektubu olup, bazı en güçlü hikayelerin pikseller ve sıra tabanlı savaşlar aracılığıyla anlatıldığını kanıtlıyor.